A fizetésképtelenség informatikai szakértője!

Ismerje meg legújabb képzésünket!

Tisztelt Olvasó

A körülöttünk zajló folyamatos változások és változó kihívások ma sokkal intenzívebb információ szerzési és átadási kényszert jelentenek, mint azt korábban megszoktuk. Ennek a kihívásnak szeretnénk megfelelni amikor egyre szélesebb körben igyekszünk átadni azokat az ismereteket, amelyek ma a szakmai felkészültséghez elengedhetetlenné váltak.


„Igényérvényesítés az új polgári perrendtartás (Pp.) alkalmazásával” 
2018. február 28.

Aquincum Hotel Budapest – 1036 Budapest, Árpád fejedelem útja 94.

A képzési napon kezdés: 10:00 (Regisztráció 9:30-tól)

A rendezvény a FOE szervezésében kerül megrendezésre, de nem része a kreditpontos felszámolóbiztosi továbbképzésnek,azonban a tagszervezetek kedvezményes részvételi díj ellenében regisztrálhatnak.

  • Hitelezői igények nyilvántartása

    A FoKi segítséget nyújt a hitelezői igények folyamatos és naprakész nyilvántartásához. A rendszerből természetesen közvetlenül nyomtatható hitelezői táblázat, ennek adattartalma több szempont szerint paraméterezhető.
  • Feladatok, határidők jelzése

    A FoKi tartalmaz egy komplex workflow jellegű feladat, feljegyzés és kapcsolódó elektronikus dokumentum kezelő megoldást. A feladatok a szervezeten belül elrendelhetőek, a közeledő határidőkre a rendszer automatikusan figyelmeztet.
  • Iktatások és alszámok kezelése

    A FoKi alkalmas a felszámolási ügyekkel kapcsolatos kimenő ill. bejövő iktatások teljes körű nyilvántartására. Az iktatás során automatikusan megtörténik az alszámhoz rendelés és az iktatószám generálás.
  • Belső ellenőri szolgáltatás

    Szeretnénk figyelmébe ajánlani belső ellenőri szolgáltatásunkat. Ez költséghatékony megoldást biztosít a felszámoló szervezetek számára a jogszabályi kötelezettségeknek megfelelő belső ellenőrzési tevékenység kialakítására és folyamatos működtetésére.
  • Partnerünk:
    IT Cont Kft.

    A FoKi fejlesztésében együttműködő informatikai és felszámolás-szakmai partnerünk az IT Cont Kft. Az IT Cont szakemberei közelről ismerik a fizetésképtelenségi területek tipikus informatikai problémáit.
    További információk
  • ROKSPROCKET_MOSAIC_ORDERING_DEFAULT
  • ROKSPROCKET_MOSAIC_ORDERING_TITLE
  • ROKSPROCKET_MOSAIC_ORDERING_DATE
  • ROKSPROCKET_MOSAIC_ORDERING_RANDOM
  • Jogi környezet

    Rugalmasan és az igényeknek megfelelően paraméterezhető a jogszabályi környezet eljárás típusonként is. Egy eljárás típuson belül lehetséges tetszőleges számú jogszabályi változást követni. Biztosított a közzétételkor érvényes jogi környezet.
    Tovább
  • Eljárások

    Adósságrendezés, Bankbiztos, Felszámolási eljárás, Ideiglenes vagyonfelügyelő, Pénzügyi gondnok, Stratégiai felszámolási eljárás, Vagyon rendezés, Vagyonfelügyelő (Csőd), Végelszámolások. Természetesen szükség esetén tovább bővíthető.
    Tovább
  • Partnertörzs

    Egységes partnertörzs használata valamennyi folyamat esetében. Minden partnert csak egyszer kell rögzíteni a rendszerben, az a továbbiakban bármelyik eljárásnál kiválasztható. A partnerek adatait felhasználhatja a körlevelek készítése során is.
    Tovább
  • Szakaszpontok

    Eljárások projekt szemléletű kezelése. Automatikusan kezeli a törvényi szakaszpontokat, de azok módosíthatóak, bővíthetőek. Szakaszpont alatt azokat a határidős kötelezettségeket értjük, amelyeket a jogi környezet vagy a szakértő ír elő.
    Tovább
  • Iktatás, kimenő levélgenerálás

    Az iktatókönyvben állandó alszámokhoz köthetünk olyan partnereket, amelyek szinte minden eljárásban szerepelnek, pl. Törvényszékek, NAV, Kormányhivatalok, stb. Automatikus kimenő iktatás, a körlevelek testre szabhatóak.
    Tovább
  • Hitelezői igény nyilvántartás

    Hitelezői igények teljes körű nyilvántartása. Vizuálisan jelzi a reg.díjat nem fizetőket ill. a nem besoroltakat. Azonnali kimutatásokat biztosít a rögzített igények összetételéről. A hit.igény táblákat nyomtathatja, Excelbe mentheti.
    Tovább
  • Elektronikus irat és szerződéstár

    Az eljárásokhoz csatolhat dokumentumokat, digitalizált szerződéseket, ezek főbb paramétereit is rögzítheti, a későbbiekben visszakeresheti. Kimutatást készíthet a szerződés állományról típus, érték és lejárat alapján.
    Tovább
  • Elektronikus dokumentumtár

    Tetszőleges kategóriákkal és tartalmakkal feltölthető dokumentumtár, amely azonnal elérhető iratmintatárként is funkcionál. Elhelyezheti itt a jogi szabályozásokat, vállalati előírásokat, körlevél sablonokat, szerződés mintákat.
    Tovább

Juhász László: A Cstv 2017. évi módosítása

2017. július 1-én hatályba lépett a 2017. évi XLIX. törvény, amely jelentősen módosította a Cstv. rendelkezéseit. Bár a jogalkotó a módosítást nem nevezte novellisztikus módosításnak, a magam részéről a törvényt Novellának tekintem. Ennek indoka, hogy a Cstv. alapvető rendelkezéseit módosította a törvény, itt elsősorban a zálogjogi szabályok változására gondolok, de ide tartozik a 33/A.§, az 51.§ változtatása is. Gyakorlatilag egy megújult csődtörvénnyel fognak dolgozni a bírók, ügyvédek és a fizetésképtelenségi szakemberek. A módosítások ismertetése után látható, hogy indokolt a módosítást VI. Cstv. Novellának, (továbbiakban Novellának) nevezni.

 

Dr. Juhász László teljes dokumentumának letöltése

 

Perkapu kezelési-kialakítási javaslat

Az elmúlt napokban több kérdés merült fel a perkapu kialakítás elvi átgondolása kapcsán ezért készítettünk egy lehetséges megoldási javaslatot.
 
Figyelem a korábbi információkkal ellentétben egy perkapuhoz nem csak 4 hanem korlátlan számú ügykezelő rendelhető hozzá!

FoKi verzióváltás információk - 2015.09.24.

Tisztelt Partnereink!
 
Az elmúlt heti FoKi verzióváltást követően több megkeresést is kaptunk, hogy a folyamatosan bővülő szolgáltatások miatt az eljárás részletes adatok képernyő esetében a felső „fülek” száma annyira megnövekedett, hogy a képernyő kezd áttekinthetetlenné válni. 
 
A probléma kezelése érdekében a következő verzióváltáskor új képernyő szerkezetet szeretnénk Önök számára átadni. Ebben az eljárás egyes adminisztrációs füleit egy külön felületre vonjuk össze, csökkentve ezzel az eljárásképernyő zsúfoltságát.
 
Az eljárás adminisztráció fülön összevontunk olyan funkciókat, amelyek használata nem változik, de elérhetősége egy önálló fül alatt valósul meg. Az eljárás adminisztráció fül alá tagoltuk be a következő menüpontokat:
Csatolások,
Feladatok,
Feljegyzések,
Hirdetmények,
Hitelezői gyűlés adminisztráció,
Panaszok,
Irattári műveletek,
Felhasználók kezelése, 
Előzmények.
 
Bízunk benne, hogy elnyeri tetszésüket az új felület!
 
 
Amennyiben a verzióváltást követően valamelyik képernyő nem megfelelően működik, kérjük, hogy a Control (Ctrl) + F5  nyomógombok megnyomásával frissítsék a böngészőjük képernyőjét. Erre azért lehet szükség, mert a legtöbb gépen az internetes tartalmak gyorsabb megjelenítése érdekében a munkaállomás vagy laptop helyileg elmenti a weboldal képernyőjét és újra betöltéskor a helyi gépről veszi a képernyő egyes részleteit.
Ez a probléma Control (Ctrl) + F5 gombok együttes megnyomásával orvosolható.
 
Köszönjük mindazok jelzését, akik kritikájukkal segítik munkánkat!
 
Budapest, 2015.09.24.
 
Tóth Szilárd és az Itjump Kft. csapata