HelpDesk szolgáltatásunk

Társaságunk a szerződött partnereink igényeinek, problémáinak gyorsabb és dokumentáltabb kezelése érdekében 2014.02.01-től az alábbi HelpDesk (Ügyfélszolgálati) szabályzatot vezette be:
Röviden összefoglalva a szabályzat gyakorlati része.
  • a FoKi rendszerben a felső menüben megtalálható egy „Hibabejelentés” menüpont. Javasoljuk, hogy a továbbiakban ezen keresztül jelezzék felénk az igényeiket, problémáikat,
  • kialakítható egy önálló URL-re hivatkozó ikonon keresztüli bejelentési lehetőség, Ebben az esetben bármely partnerünk igényelheti, hogy neki vagy munkatársai számára szakembereink elkészítsék az általa használt informatikai eszközön azt az ikont, amelyen keresztül a bejelentés kezdeményezhető. Az egyes munkaállomásokon nem csak ikon formájába kerül beépítésre a link, hanem a felhasználó által használt internet böngésző kedvencei közé is bekerül. Az asztalon elhelyezésre kerülő ikon: 
  • A hibabejelentőhöz kapcsolódó link: http://helpdesk.itjump.hu/pages/2636B9AE4BC74e29B75E838FCE69B101.aspx
  • ezeknek a bejelentéseknek a során automatikusan létrejön a nyilvántartási rendszerünkben egy un. Ügyfélszolgálati jegy, a bejelentéssel foglalkozó kollégáink el tudják kezdeni a feladat megoldását,
  • a jegy valamennyi státusz-változásáról, ill. a megoldásról és annak módjáról Önök automatikusan értesülnek emailben,
  • jól nyomon követhetővé válik a reakcióidőnk, az esetleges ismételt hiba előfordulások,
  • természetesen ettől függetlenül továbbra is rendelkezésükre állnak a korábbi bejelentési csatornáink (tipikusan email vagy telefon), ebben az esetben a bejelentést fogadó kollégánk fogja felvenni a jelzéssel kapcsolatos jegyet.