|
|
ItJump Informatikai megoldások, egyszerűen... |
2024. március 29. péntek |
Szakasszisztens és asszisztens továbbképzést indít az ItJump Kft.
Az ItJump Kft. a felszámoló szervezetek számára szeretne szakmai segítséget nyújtani az asszisztens képzés beindításával. A felszámolóbiztosok munkájának adminisztratív támogatása olyan komoly és szerteágazó szakmai, jogi és szervezési felkészültséget igényel, amelyet nem lehet az utcáról felvett adminisztratív munkaerővel pótolni. Az eddigi rövid egynapos, célirányos képzések helyett az asszisztencia számára 60 órás intenzív képzés keretében szeretnénk az ismereteket átadni.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adatvédelmi (GDPR) szolgáltatás! |
Elindítottuk GDPR tanácsadási tevékenységünket, adatvédelmi felelősi szolgáltatással. Ennek keretében szakmai jelenléttel és szaktanácsadással biztosítjuk cégénél a törvény előírásainak való megfelelést. Ismerve a szakma jogszabályi környezetét, átfogó felmérést készítünk a szervezet jelenlegi felkészültségéről, belső-, illetve külső adatkezelési eljárásairól, infrastruktúrájáról. Megállapítjuk a felkészültség mértékét és javaslatot teszünk az elvégzendő feladataira. Adatvédelmi felelősi szolgáltatási szerződéskötés esetén, - sablonokat biztosítva - a szervezettel együttműködve létrehozzuk szabályzatait:
- Adatkezelési szabályzat
- Információbiztonsági szabályzat
- Adatátadási szabályzat
- Adatkezelési tájékoztató munkavállalóknak
- Adatkezelési tájékoztató külső érintetteknek
- Adatkezelési tájékoztató adatfeldolgozó és alvállalkozó részére
A kötelező nyilvántartásokat megfelelő adattartalommal létrehozzuk és a vezetésüket a szervezet vezetőjével közösen szabályozzuk:
- Adatkezelési folyamat nyilvántartás
- Adatvédelmi incidens nyilvántartás
- Adatátadási nyilvántartás (opcionális)
- Kockázat elemzési, hatásvizsgálati nyilvántartás
Jelezze érdeklődését az info@itjump.hu email címen és várja kollégáink jelentkezését!
|
|
|
Jön az eFoKi |
Az ItJump Kft. március 01. napjával leállította a jelenlegi FoKi verzió további fejlesztési munkálatait.(Természetesen a jogszabályi kötelezettségek kivételével, pl. online számlázás.) A teljes fejlesztőcsapatunk minden erőforrását egy új alapokon felépített software fejlesztésére fordítjuk. Az új rendszer eFoKi néven kerül kiadásra és alapvető célja, hogy a megváltozott jogi és közgazdasági környezetben az eddigieknél is hatékonyabb támogatást nyújtson partnereinknek. Minden partnerünk változatlan feltételek mellett veheti használatba az új rendszert, és az átállás időpontjáról is minden szervezet maga dönthet majd.
Az alábbi ütemtervet szeretnénk követni
2018.02-2018.06. |
Alkalmazás fejlesztés |
2018.04-2018.07. |
Tesztelés, integrációs tesztelés |
2018.06-2018.07. |
Tanúsítványok megújítása (Magyar Posta, SGS, KPMG) |
2018.06-2018.07. |
Migrációs szoftver programozása |
2018.07-2018.12. |
Átállások |
A tesztelésbe bárkit, akinek van kedve bekapcsolódni, örömmel látunk!
|
|
Szeretné megváltoztatni a feliratkozását?
|
|
|
|