Bemutatkozunk

Az ItJump Kft. 2012-ben induló vállalkozás, amely a fizetésképtelenségi eljárásokhoz kapcsolódó szoftvermegoldással lépett be a piacra.

2012-ben egy terület, a fizetésképtelenségi szakma kiszolgálására jött létre az ItJump Kft. Első 5-6 évben szinte csak arra koncentráltunk, hogy a felszámolói szakma igényeit kiszolgáljuk. Olyan megoldásokat kínáltunk a felhő alapú integrált rendszerrel, a vonalkódos iktatással és a testre szabott szakmai megoldásokkal, valamint a szakmai oktatások, továbbképzések szervezésével, ami a szakmán belül ismert és sok tekintetben talán érdemeink felett is elismertté tett bennünket.
Az elmúlt években lassan, de biztosan megváltozott a környezet, és azt látjuk, hogy ez az átalakulás a következő évtized egyik legnagyobb kihívása lesz.

Ma már az átalakuló társadalom olyan kihívások elé állít bennünket, ahol újszerűen kell gondolkodnunk a természetes személy és a világ közötti kapcsolaton. Az elektronikus társadalom újra rajzolja minden eddigi ismeretünket, az informatikai szolgáltatásokkal kapcsolatos korábbi elképzeléseket. A jelen kihívásait olyan folyamatok teljes átalakítása jellemzi, mint az iratkezelés papír alapúból elektronikus alapúvá válása, a kézjegyünk e-aláírássá alakulása......jellemez.

A ma ijesztő és egyben megkerülhetetlen fogalmak hétköznapivá tétele kihívás és hivatás számunkra:

  • Elektronikus irat,
  • Elektronikus aláírás, e-személyi igazolvány,
  • E-kapuk: ügyfélkapu, cégkapu, hivatali kapu,
  • BKSZ: e-postaláda (biztonságos kézbesítési szolgáltatás),
  • SZÜF: személyre szabott ügyintézési felület.

Új módon kell kezdenünk gondolkodni az adataink és mások adatainak védelméről. Az átalakuló világunkban ma már érezhető, hogy komoly értékké vállik a természetes személy személyes adatainak elérhetőségeinek birtoklása, a közvetlen személy elérése. Egyre erősebb nyomás nehezedik a társadalomra, hogy megfelelő védelem kerüljön kialakításra a személyes adataink és magánszféránk megvédése érdekében. Ez a kényszer évek óta ott van a levegőben válaszra várva. Nem tudjuk, hogy a mai rendeletek (Alaptörvény, Info törvény, GDPR) megfelelnek-e ezekre a kérdésekre, de azt biztosan állítjuk, hogy ezek ugyanolyan gyorsan és folyamatosan változnak, mint maga a társadalom.

Azt is szükségesnek tartottuk, hogy ezekre a változásokra mi magunk is reagáljunk a fejlesztésekkel, új eszközökkel és új megközelítésben.

Munkánkat továbbra is biztonságra törekvés és a jogszabálynak való megfelelőség vezérlik, ezért folyamatosan megújítják auditáltatjuk megoldásainkat.

A vállalkozás központja továbbra is a Nyugat-dunántúli régióban, Szombathelyen van. A szolgáltatás országos lefedettséggel rendelkezik, a szoftverink, illetve a kapcsolódó üzemeltetési szolgáltatásaink, felhasználói támogatásunk, ügyfélszolgálatunk igénybevételéhez kizárólag internet kapcsolattal szükséges rendelkeznie a meglévő és a leendő ügyfeleknek, ezért a földrajzi elhelyezkedésünk gyakorlatilag másodlagos. Képzéseink és oktatásaink szempontjából viszont fontos, hogy jól megözelíthető és kényelmes helyen található az Ügyfélszolgálatunk, FoKi Oktató Központunk és Irodánk /Budapesten a Mester utca 30-32/.

A jövőben is kiemelt hangsúlyt szeretnénk helyezni a képzésekre, oktatásokra.

Iratkozzon fel tematikus hírlevelünkre!

Iratkozzon fel tematikus hírleveleinkre és folyamatosan tájékoztatjuk Önt a legújabb szakmai hírekről, jogszabályi változásokról!
Feliratkozás hírlevélre