ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Összefogja azokat az ügyfelek számára biztosított bejelentési lehetőségeket, amelyek a tartalmuk vagy elkülönülő szervezeti felelősük alapján speciális jogosultságokhoz kötődnek és érzékeny adatokat kezelnek. Jellemzően az itt megjeleníthető almenük mindegyike egyszerre egy szervezetben sem látható egyetlen felhasználó számára sem.
Ügyfélszolgálat folyamatok
Egyes bejelentés típushoz kapcsolható olyan weboldali szolgáltatás, amely lehetővé teszi a szervezet számára, hogy a saját weboldalán keresztül is kezdeményezhető legyen a bejelentés a szervezeten kívüli ügyfelei, partnerei számára, de akár saját alkalmazásában álló kollegák is használják. A bejelentő folyamatok egy része személyes adatokat tartalmazhatnak. Ezek a következők:
- Incidens bejelentések
- Panasz bejelentések
- Visszaélés bejelentések
Incidens bejelentések
Célja, hogy a szervezet partnerei, munkavállalói, üzletfelei, vagy csak a weboldaluk látogatóinak a számára lehetővé tegye, hogy az adatkezelő felé jelezzék azokat az eseményeket, amelyek véleményük szerint a saját vagy mások személyes adatainak kezelésére veszélyt jelenthetnek vagy visszaélés lehetőségét vetik fel. Az incidens bejelentőrendszer nem egyezik meg az incidens nyilvántartással. A bejelentések célszerűen a szervezet adatvédelmi felelőse vagy adatvédelmi tisztviselője számára elérhetőek és megismerhetőek, tőle várják a megfelelő intézkedés meghozatalát pl. bejegyzést az incidens nyilvántartásba.
Panasz bejelentések
Célja, hogy az általános üzleti folyamatok kapcsán vezethető legyen egy olyan nyilvántartás, amely lehetővé teszi az érintettek által kifogásolt üzleti folyamatok kezelését. Ez a menü és az itt nyilvántartott bejelentések célszerűen a szervezet több, akár széleskörű megismerhetőségét is biztosíthatják annak érdekében, hogy a szervezet üzleti folyamatai hatékonyabbak, ügyfélbarátibbak legyenek.
Visszaélés bejelentések
A 2023. évi XXV. tv. által meghatározott, a munkáltatóval jogviszonyban vagy üzleti kapcsolatban álló személyek számára lehetővé tenni a visszaélések bejelentési lehetőségét olyan módon, hogy a bejelentések kivizsgálására kijelölt szakember biztosítani tudja a bejelentő személyes adatainak védelmét és a jogszabály által előírt körben a felelős felelni tudjon a megőrzéséért. Ez a menü és az itt nyilvántartott bejelentések célszerűen a szervezet bejelentővédelmi felelőse vagy bejelentővédelmi ügyvédje számára elérhetőek.
Ügyfélszolgálati jegyek
Az ügyfélszolgálati jegyek (ticketing rendszerként) kiválóan alkalmasak olyan többlépéses, több személyt érintő és összetett feladatok, projektek áttekinthető menedzselésére, ahol időben és megoszló feladatkörben a résztvevők egymásra épülő tevékenységét kell koordinálni és a projekt státuszát hosszabb időn keresztül követni. Az ügyfélszolgálati jegy rendszere tájékoztatja az:
- ügyfélszolgálati jegy felelősét
- a bejelentőt
- a projekt olyan résztvevőit, akik számára a jegy keretein belül teendő vagy eseményt vettünk fel.
Minden egyes teendő (amit egy adott időintervallumon belül el kell végezni, de nincs adott nap konkrét órában meghatározott idejéhez kötve; lehet egy vagy több felelőse; lehet egyszeri vagy ismétlődő), esemény (amit egy adott konkrét időponthoz kötünk és konkrét időpontban meg tudjuk határozni a végét is /Pl.: megbeszélés egyeztetés/; lehet egy vagy több felelőse; lehet egyszeri vagy ismétlődő)
- eredménye állapota státuszokkal jellemezhető
- a felelősök naptárjában bejegyzésben szerepel
- lehet egyszeri vagy ismétlődő,
- változtatás esetén e-mailen tájékoztatja a felelőst és a további felelősöket
- e-mailen a beállított időpontokban emlékeztetőt küld
Az ügyfélszolgálati jegyek összefoglalói olyan gyorsan áttekinthető felületet biztosítanak a vezető számára, ahol áttekinthetővé válik, hogy a projekt milyen stádiumban van és milyen eredmény várható.
Partnereink mondták

