ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Összefogja azokat az ügyfelek számára biztosított bejelentési lehetőségeket, amelyek a tartalmuk vagy elkülönülő szervezeti felelősük alapján speciális jogosultságokhoz kötődnek és érzékeny adatokat kezelnek. Jellemzően az itt megjeleníthető almenük mindegyike egyszerre egy szervezetben sem látható egyetlen felhasználó számára sem.

Ügyfélszolgálat folyamatok

Egyes bejelentés típushoz kapcsolható olyan weboldali szolgáltatás, amely lehetővé teszi a szervezet számára, hogy a saját weboldalán keresztül is kezdeményezhető legyen a bejelentés a szervezeten kívüli ügyfelei, partnerei számára, de akár saját alkalmazásában álló kollegák is használják. A bejelentő folyamatok egy része személyes adatokat tartalmazhatnak. Ezek a következők:

  • Incidens bejelentések
  • Panasz bejelentések
  • Visszaélés bejelentések

Incidens bejelentések

Célja, hogy a szervezet partnerei, munkavállalói, üzletfelei, vagy csak a weboldaluk látogatóinak a számára lehetővé tegye, hogy az adatkezelő felé jelezzék azokat az eseményeket, amelyek véleményük szerint a saját vagy mások személyes adatainak kezelésére veszélyt jelenthetnek vagy visszaélés lehetőségét vetik fel. Az incidens bejelentőrendszer nem egyezik meg az incidens nyilvántartással. A bejelentések célszerűen a szervezet adatvédelmi felelőse vagy adatvédelmi tisztviselője számára elérhetőek és megismerhetőek, tőle várják a megfelelő intézkedés meghozatalát pl. bejegyzést az incidens nyilvántartásba.

Panasz bejelentések

Célja, hogy az általános üzleti folyamatok kapcsán vezethető legyen egy olyan nyilvántartás, amely lehetővé teszi az érintettek által kifogásolt üzleti folyamatok kezelését. Ez a menü és az itt nyilvántartott bejelentések célszerűen a szervezet több, akár széleskörű megismerhetőségét is biztosíthatják annak érdekében, hogy a szervezet üzleti folyamatai hatékonyabbak, ügyfélbarátibbak legyenek.

Visszaélés bejelentések

A 2023. évi XXV. tv. által meghatározott, a munkáltatóval jogviszonyban vagy üzleti kapcsolatban álló személyek számára lehetővé tenni a visszaélések bejelentési lehetőségét olyan módon, hogy a bejelentések kivizsgálására kijelölt szakember biztosítani tudja a bejelentő személyes adatainak védelmét és a jogszabály által előírt körben a felelős felelni tudjon a megőrzéséért. Ez a menü és az itt nyilvántartott bejelentések célszerűen a szervezet bejelentővédelmi felelőse vagy bejelentővédelmi ügyvédje számára elérhetőek.

Ügyfélszolgálati jegyek

Az ügyfélszolgálati jegyek (ticketing rendszerként) kiválóan alkalmasak olyan többlépéses, több személyt érintő és összetett feladatok, projektek áttekinthető menedzselésére, ahol időben és megoszló feladatkörben a résztvevők egymásra épülő tevékenységét kell koordinálni és a projekt státuszát hosszabb időn keresztül követni. Az ügyfélszolgálati jegy rendszere tájékoztatja az:

  • ügyfélszolgálati jegy felelősét
  • a bejelentőt
  • a projekt olyan résztvevőit, akik számára a jegy keretein belül teendő vagy eseményt vettünk fel.

Minden egyes teendő (amit egy adott időintervallumon belül el kell végezni, de nincs adott nap konkrét órában meghatározott idejéhez kötve; lehet egy vagy több felelőse; lehet egyszeri vagy ismétlődő), esemény (amit egy adott konkrét időponthoz kötünk és konkrét időpontban meg tudjuk határozni a végét is /Pl.: megbeszélés egyeztetés/; lehet egy vagy több felelőse; lehet egyszeri vagy ismétlődő) 

  • eredménye állapota státuszokkal jellemezhető 
  • a felelősök naptárjában bejegyzésben szerepel
  • lehet egyszeri vagy ismétlődő, 
  • változtatás esetén e-mailen tájékoztatja a felelőst és a további felelősöket
  • e-mailen a beállított időpontokban emlékeztetőt küld

Az ügyfélszolgálati jegyek összefoglalói olyan gyorsan áttekinthető felületet biztosítanak a vezető számára, ahol áttekinthetővé válik, hogy a projekt milyen stádiumban van és milyen eredmény várható.

Partnereink mondták

quote

Az ITJUMP csapatával már évek óta dolgozom, de még mindig meg tudnak lepni. Munkájuk során nemcsak naprakész, magas színvonalú és személyre szabott segítséget adnak számunkra, hanem teljes mértékben figyelembe veszik igényeinket, elvárásainkat. Azon túl, hogy a felmerült feladatok elvégzése tekintetében maximális segítséget kapunk a csapattól, olyan eszközökkel és módszerekkel is megismertetnek, melyek alkalmazása nagyban hozzájárul ahhoz, hogy munkánkban mérhető eredményeket érhessünk el. Az ITJUMP csapata mindig előre gondolkodik, így már azokra a kérdéseinkre is tudják a választ, melyek még meg sem születtek bennünk, de már körvonalazódnak. Bátran ajánlom az ITJUMP-ot mindenkinek!

Ádám Éva

BUDA-CASH Brókerház Zrt. "f.a."

Kellemes színek és könnyen kezelhető felület. A lényeges információk világosan, egyszerűen, de a szükséges és fontos adatokat, hivatkozásokat tartalmazva megtalálhatóak. Több éve használva a FOKI rendszert, csak dícsérni tudom a programon kívül az ügyfélszolgálat hozzáértését, megértését és nem utolsó sorban a türelmét.

Kőszeri Ferenc

Proféna Kft.

Felszámolóbiztosként 2012 óta dolgozom, ebben a szerteágazó, nehéz, de azért szépnek is mondható munkakörben. Akik ismerik és gyakorlói is a felszámoló szakmának, tudják, hogy szerteágazó igen sok adminisztrációs munkával jár, fontos a jogkövető magatarás és a határidők figyelése betartása. Nemcsak magam, de munkatársaim nevében is mondhatom, a FOKI nélkül nemigen tudnánk megfelelni a naprakész iratkezelésnek, az eljárások gyors és elvárt színvonalú befejezésének.

Dr. Schneider Magdolna

Pridentum-Pro Kft.

A felszámoló szervezetek számára fejlesztett FOKI rendszer, és annak folyamatos optimalizálása kiváló támogatást nyújt a mindennapi munkánkban. Az ItJump szakmai felkészültsége lehetővé teszi, hogy az informatika világában egyre gyakrabban felmerülő változásokra reagálva, aktív tudásbázisként álljon rendelkezésünkre. Örömmel tapasztaltuk, hogy az ItJump szolgáltatási területe nem maradt meg a szoftveres támogatásnál, hanem azon túlmutatva, a hardveres kiszolgáló területekre is kiterjed, így a napi szintű feladataink ellátásához teljes körűen hozzájárul.

Kincse Ferenc

MTG-Holding Kft.

Jómagam 2010. év elejétől foglalkozom felszámolásokkal, főként a jogi feladatokat látom el. Az ItJump Kft. által szervezett – legtöbbször kiscsoportos – foglalkozások jelentős segítséggel, új elméleti, s még több gyakorlati ismeretanyaggal szolgáltak, melyek jól követték az esetenként gyakori jogszabály-változásokat, s mely ismeretanyagot a munkám ellátása során jól tudtam hasznosítani. Meglátásom szerint a jövőben is jól kamatoztatható lesz mindaz a tudás – mind felszámolói, mind más szakterületen -, amit az ItJump Kft. szakképzett oktatói naprakész ismeretanyagából egy-egy képzés alatt a résztvevők elé tárnak. Köszönöm az eddigi munkájukat.

dr. Csontos Ferenc

A CONT(Ó)-ROLL Kft.

quote

Partnereink

BaranyaCredit Pénzügyi Zrt.
MTG-HOLDING Felszámoló és Vagyonkezelő Kft.
KBAZ Zrt.
Absolut Reorg Zrt.
Befektető-védelmi Alap
Apafi Consulting Zrt.
Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zártkörűen Működő Részvénytársaság
ASYLUM Vagyonkezelő Kft.
ÁZSIÓ Zrt.
Budapesti Sportszolgáltató Központ
Capital Hitelház Zrt.
Fej-Számoló Felszámoló Kft.
Magyar Államkincstár
Mountbleu Felszámoló Kft.
Magyar Edzők Társasága
Magyar Igazságügyi Szakértői Kamara
PreHolding Felszámoló Kft.
REORGANIZÁCIÓS ÉS FIZETÉSKÉPTELENSÉGI SZAKÉRTŐK EGYESÜLETE
Vámház-Audit Felszámoló és Gazdasági Tanácsadó ZRT.
VILLAGRAN CONSULT KFT.
Yplon Vagyonkezelő, Felszámoló és Pénzügyi Tanácsadó Kft.
FFH Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság