Rólunk
2012-ben egy szakmai terület, a fizetésképtelenségi szakma kiszolgálására jött létre az ItJump Kft. Első 5-6 évben szinte csak arra koncentráltunk. Olyan megoldásokat kínáltunk a felhő alapú integrált rendszerrel, a vonalkódos iktatással és a testre szabott szakmai megoldásokkal, valamint a szakmai oktatások, továbbképzések szervezésével, ami a szakmán belül ismertté és sok tekintetben talán érdemeink felett is elismertté tett bennünket.
A 2015 és azt követő évek új szakterületek és az általános szervezet üzemeltetés felé fordította a cégvezetést. A piacon megjelentünk az általános üzleti folyamatok támogatásával és a követeléskezelő szervezetek, valamint az ügyvédek számára szánt eFOKI modulokkal.
Az 2010-es évek második felére lassan, de biztosan megváltozott a környezet, és azt láttuk, hogy ez az átalakulás a következőévtized egyik legnagyobb kihívása lesz.
Ma már az átalakuló társadalom olyan kihívások elé állított bennünket, ahol újszerűen kell gondolkodnunk a természetes személy és a világ közötti kapcsolaton. Az elektronikus társadalom újra rajzolja minden eddigi ismeretünket, az informatikai szolgáltatásokkal kapcsolatos korábbi elképzeléseket. A jelen kihívásait olyan folyamatok teljes átalakítása jellemzi, mint az iratkezelés papír alapúból elektronikus alapúvá válása, a kézjegyünk e-aláírássá alakulása......jellemez.
A korábbi fel évtizedben ijesztő és egyben megkerülhetetlen fogalmak hétköznapivá tétele kihívás és hivatás számunkra:
- Elektronikus irat,
- Elektronikus aláírás, e-személyi igazolvány,
- E-kapuk: ügyfélkapu, cégkapu, hivatali kapu,
- BKSZ: e-postaláda (biztonságos kézbesítési szolgáltatás),
- SZÜF: személyre szabott ügyintézési felület.
Új módon kellett kezdenünk gondolkodni az adataink és mások adatainak védelméről. Az átalakuló világunkban ma már érezhető, hogy komoly értékké válik a természetes személy személyes adatainak elérhetőségeinek birtoklása, a közvetlen személy elérése. Egyre erősebb nyomás nehezedik a társadalomra, hogy megfelelő védelem kerüljön kialakításra a személyes adataink és magánszféránk megvédése érdekében. Ez a kényszer évek óta ott van a levegőben válaszra várva. Nem tudjuk, hogy a mai rendeletek (Alaptörvény, Info törvény, GDPR) megfelelnek-e ezekre a kérdésekre, de azt biztosan állítjuk, hogy ezek ugyanolyan gyorsan és folyamatosan változnak, mint maga a társadalom.
Azt is szükségesnek tartottuk, hogy ezekre a változásokra mi magunk is reagáljunk a fejlesztésekkel, új eszközökkel és új megközelítésben.
Munkánkat továbbra is biztonságra törekvés és a jogszabálynak való megfelelőség vezérlik, ezért folyamatosan megújítják auditáltatjuk megoldásainkat.
A vállalkozás központja továbbra is a Nyugat-dunántúli régióban, Szombathelyen van. A szolgáltatás országos lefedettséggel rendelkezik, a szoftverink, illetve a kapcsolódó üzemeltetési szolgáltatásaink, felhasználói támogatásunk, ügyfélszolgálatunk igénybevételéhez kizárólag internet kapcsolattal szükséges rendelkeznie a meglévő és a leendő ügyfeleknek, ezért a földrajzi elhelyezkedésünk gyakorlatilag másodlagos. Képzéseink és oktatásaink szempontjából viszont fontos, hogy jól megközelíthető és kényelmes helyen található az Ügyfélszolgálatunk, eFOKI Oktató Központunk és Irodánk /Budapesten a Corvin köz 4. szám alatt/.
A jövőben is kiemelt hangsúlyt szeretnénk helyezni a képzésekre, oktatásokra.
Partnereink mondták

