Rólunk

2012-ben egy szakmai terület, a fizetésképtelenségi szakma kiszolgálására jött létre az ItJump Kft. Első 5-6 évben szinte csak arra koncentráltunk. Olyan megoldásokat kínáltunk a felhő alapú integrált rendszerrel, a vonalkódos iktatással és a testre szabott szakmai megoldásokkal, valamint a szakmai oktatások, továbbképzések szervezésével, ami a szakmán belül ismertté és sok tekintetben talán érdemeink felett is elismertté tett bennünket. 
A 2015 és azt követő évek új szakterületek és az általános szervezet üzemeltetés felé fordította a cégvezetést. A piacon megjelentünk az általános üzleti folyamatok támogatásával és a követeléskezelő szervezetek, valamint az ügyvédek számára szánt eFOKI modulokkal. 

Az 2010-es évek második felére lassan, de biztosan megváltozott a környezet, és azt láttuk, hogy ez az átalakulás a következőévtized egyik legnagyobb kihívása lesz.

Ma már az átalakuló társadalom olyan kihívások elé állított bennünket, ahol újszerűen kell gondolkodnunk a természetes személy és a világ közötti kapcsolaton. Az elektronikus társadalom újra rajzolja minden eddigi ismeretünket, az informatikai szolgáltatásokkal kapcsolatos korábbi elképzeléseket. A jelen kihívásait olyan folyamatok teljes átalakítása jellemzi, mint az iratkezelés papír alapúból elektronikus alapúvá válása, a kézjegyünk e-aláírássá alakulása......jellemez.

A korábbi fel évtizedben ijesztő és egyben megkerülhetetlen fogalmak hétköznapivá tétele kihívás és hivatás számunkra:

  • Elektronikus irat,
  • Elektronikus aláírás, e-személyi igazolvány,
  • E-kapuk: ügyfélkapu, cégkapu, hivatali kapu,
  • BKSZ: e-postaláda (biztonságos kézbesítési szolgáltatás),
  • SZÜF: személyre szabott ügyintézési felület.

Új módon kellett kezdenünk gondolkodni az adataink és mások adatainak védelméről. Az átalakuló világunkban ma már érezhető, hogy komoly értékké válik a természetes személy személyes adatainak elérhetőségeinek birtoklása, a közvetlen személy elérése. Egyre erősebb nyomás nehezedik a társadalomra, hogy megfelelő védelem kerüljön kialakításra a személyes adataink és magánszféránk megvédése érdekében. Ez a kényszer évek óta ott van a levegőben válaszra várva. Nem tudjuk, hogy a mai rendeletek (Alaptörvény, Info törvény, GDPR) megfelelnek-e ezekre a kérdésekre, de azt biztosan állítjuk, hogy ezek ugyanolyan gyorsan és folyamatosan változnak, mint maga a társadalom.

Azt is szükségesnek tartottuk, hogy ezekre a változásokra mi magunk is reagáljunk a fejlesztésekkel, új eszközökkel és új megközelítésben.

Munkánkat továbbra is biztonságra törekvés és a jogszabálynak való megfelelőség vezérlik, ezért folyamatosan megújítják auditáltatjuk megoldásainkat.

A vállalkozás központja továbbra is a Nyugat-dunántúli régióban, Szombathelyen van. A szolgáltatás országos lefedettséggel rendelkezik, a szoftverink, illetve a kapcsolódó üzemeltetési szolgáltatásaink, felhasználói támogatásunk, ügyfélszolgálatunk igénybevételéhez kizárólag internet kapcsolattal szükséges rendelkeznie a meglévő és a leendő ügyfeleknek, ezért a földrajzi elhelyezkedésünk gyakorlatilag másodlagos. Képzéseink és oktatásaink szempontjából viszont fontos, hogy jól megközelíthető és kényelmes helyen található az Ügyfélszolgálatunk, eFOKI Oktató Központunk és Irodánk /Budapesten a Corvin köz 4. szám alatt/.

A jövőben is kiemelt hangsúlyt szeretnénk helyezni a képzésekre, oktatásokra.

Partnereink mondták

quote

Az ITJUMP csapatával már évek óta dolgozom, de még mindig meg tudnak lepni. Munkájuk során nemcsak naprakész, magas színvonalú és személyre szabott segítséget adnak számunkra, hanem teljes mértékben figyelembe veszik igényeinket, elvárásainkat. Azon túl, hogy a felmerült feladatok elvégzése tekintetében maximális segítséget kapunk a csapattól, olyan eszközökkel és módszerekkel is megismertetnek, melyek alkalmazása nagyban hozzájárul ahhoz, hogy munkánkban mérhető eredményeket érhessünk el. Az ITJUMP csapata mindig előre gondolkodik, így már azokra a kérdéseinkre is tudják a választ, melyek még meg sem születtek bennünk, de már körvonalazódnak. Bátran ajánlom az ITJUMP-ot mindenkinek!

Ádám Éva

BUDA-CASH Brókerház Zrt. "f.a."

Kellemes színek és könnyen kezelhető felület. A lényeges információk világosan, egyszerűen, de a szükséges és fontos adatokat, hivatkozásokat tartalmazva megtalálhatóak. Több éve használva a FOKI rendszert, csak dícsérni tudom a programon kívül az ügyfélszolgálat hozzáértését, megértését és nem utolsó sorban a türelmét.

Kőszeri Ferenc

Proféna Kft.

Felszámolóbiztosként 2012 óta dolgozom, ebben a szerteágazó, nehéz, de azért szépnek is mondható munkakörben. Akik ismerik és gyakorlói is a felszámoló szakmának, tudják, hogy szerteágazó igen sok adminisztrációs munkával jár, fontos a jogkövető magatarás és a határidők figyelése betartása. Nemcsak magam, de munkatársaim nevében is mondhatom, a FOKI nélkül nemigen tudnánk megfelelni a naprakész iratkezelésnek, az eljárások gyors és elvárt színvonalú befejezésének.

Dr. Schneider Magdolna

Pridentum-Pro Kft.

A felszámoló szervezetek számára fejlesztett FOKI rendszer, és annak folyamatos optimalizálása kiváló támogatást nyújt a mindennapi munkánkban. Az ItJump szakmai felkészültsége lehetővé teszi, hogy az informatika világában egyre gyakrabban felmerülő változásokra reagálva, aktív tudásbázisként álljon rendelkezésünkre. Örömmel tapasztaltuk, hogy az ItJump szolgáltatási területe nem maradt meg a szoftveres támogatásnál, hanem azon túlmutatva, a hardveres kiszolgáló területekre is kiterjed, így a napi szintű feladataink ellátásához teljes körűen hozzájárul.

Kincse Ferenc

MTG-Holding Kft.

Jómagam 2010. év elejétől foglalkozom felszámolásokkal, főként a jogi feladatokat látom el. Az ItJump Kft. által szervezett – legtöbbször kiscsoportos – foglalkozások jelentős segítséggel, új elméleti, s még több gyakorlati ismeretanyaggal szolgáltak, melyek jól követték az esetenként gyakori jogszabály-változásokat, s mely ismeretanyagot a munkám ellátása során jól tudtam hasznosítani. Meglátásom szerint a jövőben is jól kamatoztatható lesz mindaz a tudás – mind felszámolói, mind más szakterületen -, amit az ItJump Kft. szakképzett oktatói naprakész ismeretanyagából egy-egy képzés alatt a résztvevők elé tárnak. Köszönöm az eddigi munkájukat.

dr. Csontos Ferenc

A CONT(Ó)-ROLL Kft.

quote

Partnereink

BaranyaCredit Pénzügyi Zrt.
MTG-HOLDING Felszámoló és Vagyonkezelő Kft.
KBAZ Zrt.
Absolut Reorg Zrt.
Befektető-védelmi Alap
Apafi Consulting Zrt.
Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zártkörűen Működő Részvénytársaság
ASYLUM Vagyonkezelő Kft.
ÁZSIÓ Zrt.
Budapesti Sportszolgáltató Központ
Capital Hitelház Zrt.
Fej-Számoló Felszámoló Kft.
Magyar Államkincstár
Mountbleu Felszámoló Kft.
Magyar Edzők Társasága
Magyar Igazságügyi Szakértői Kamara
PreHolding Felszámoló Kft.
REORGANIZÁCIÓS ÉS FIZETÉSKÉPTELENSÉGI SZAKÉRTŐK EGYESÜLETE
Vámház-Audit Felszámoló és Gazdasági Tanácsadó ZRT.
VILLAGRAN CONSULT KFT.
Yplon Vagyonkezelő, Felszámoló és Pénzügyi Tanácsadó Kft.
FFH Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság