ÁLTALÁNOS modulok
Iparág-független modul. Alkalmas a szervezetek napi munkája során felmerülő általános adminisztrációs feladatok támogatására. Tartsa nyilván szerződéseit, alakítsa ki az elektronikus irattárat, engedélyezze digitálisan a szabadságot. Az iktató rendszerbe automatikusan töltse le a cégkapuba érkező dokumentumokat az aláírt példányokat. Iktassa a kimenő és bejövő e-mail -ket csatolmányaival együtt. Használjon egységes dokumentum sablonokat. Generálja ezek tartalmát MS Word bővítményünk használatával.
Általános modulok díjak, költségek
Standard csomag 7 260 Ft hó/felhasználó (nettó díj) |
Profi csomag 8 660 Ft hó/felhasználó (nettó díj) |
Prémium csomag |
|
Adminisztráció modul |
![]() |
![]() |
![]() |
E-számla kiállítás (elektronikus számlák egyedi és csoportos kiállítása, automatikus email küldés. Az e-számla időbélyegzésének díja: 9 Ft/számla) |
![]() |
![]() |
![]() |
Pénzügyi modul |
![]() |
![]() |
![]() |
Dokumentumtár, iratminták (MS Word alapú sablonok kezelése, körlevél generálás, MS Word beépülő addin) |
![]() |
![]() |
![]() |
Ügyfélszolgálat modul (Ügyfélszolgálati jegyek teljes életciklusa) |
![]() |
![]() |
![]() |
20 GB tárhely |
![]() |
![]() |
![]() |
GDPR modul (adatkezelési folyamatok, megőrzési idők, jogalapok, incidensek kezelése, kockázatelemzés) |
![]() |
![]() |
![]() |
Humán erőforrás modul (alkalmazottak nyilvántartása, szabadság igények engedélyezése és kezelése) |
![]() |
![]() |
![]() |
Gépi kapu kezelés (cégkapu és hivatali kapu automatikus kezelése, elekronikus küldemények integrálása az iratkezelési folyamatokba) |
![]() |
![]() |
![]() |
Vonalkód kezelés, szkenner modul (iratok vonalkódos kezelése, szkennelt dokumentumok automatikus csatolása) |
![]() |
![]() |
![]() |
Online cégközlöny kapcsolat (negatív cégesemények automatikus jelzése a szerződött ill. vevő számlával érintett partnerek vonatkozásában) |
![]() |
![]() |
![]() |
További opcionális költségek
20 GB feletti minden további 10 GB tárhely | 2 200 Ft/hó (nettó díj) |
Bejelentő modul weboldali interfész | 6 100 Ft/hó (nettó díj) |
Időbélyegző felhasználás | 9,5 Ft/időbélyegző (nettó díj) |
Elektronikus irattári funkció | 115 900 Ft/év (nettó díj) |
A szolgáltatási díjak évente egy alkalommal március 01. napjától automatikusan emelkednek a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által az előző évre közzétett inflációs ráta (fogyasztói árindex) százalékos mértékének összegével.
Több céges használat
A rendszer lehetőséget biztosít arra, hogy egy eFOKI vállalatban több cég végezze egyidejűleg az adminisztrációját. Ez tipikusan akkor előnyös, amennyiben egy adminisztrációs csapat végzi több cég adminisztrációját. Ekkor nem szükséges kilépni és belépni az egyes cégekben történő munkavégzéshez, az egyes beviteli-lekérdező képernyőkön egyértelműen jelezhető az érintett cég. Természetesen a jogosultsági rendszer révén pontosan szabályozható az, hogy az egyes cégeket mely felhasználók és milyen szinten érhetik el.
Több céges előfizetés esetében a fenti felhasználói díjakból minden egyes további cég esetében (tehát a 2. cég és a további cégek előfizetéséből) 50% kedvezményt biztosítunk.
Partnereink mondták

