ÜGYVÉDI modul

A rendszer önálló jogi modullal rendelkezik elsősorban az ügyvédi, jogi képviselettel együtt járó adminisztráció támogatása érdekében. A jogi ügyek önálló folyamatként biztosítja az ügyvédi iroda vagy irodák iratkezelési hátterét. Az iktató rendszerbe automatikusan töltse le a cégkapuba érkező dokumentumokat az aláírt példányokat. Iktassa a kimenő és bejövő e-mail -ket csatolmányaival együtt. Használjon egységes dokumentum sablonokat. Generálja ezek tartalmát MS Word bővítményünk használatával.

Jogi (ügyvédi) modul díjak, költségek

 

  Standard csomag
7 260 Ft
hó/felhasználó
(nettó díj)
Profi csomag
8 660 Ft
hó/felhasználó
(nettó díj)

Prémium csomag
9 880 Ft 
hó/ felhasználó
(nettó díj)

Ügyvédi modul
(Ügyvédi ügyek nyilvántartása, ügyekhez
kapcsolódó szerződések és iktatások kezelése,
feladat és tevékenység nyilvántartás,
ügyvédi iratminták kezelése)

Adminisztráció modul
(iktatás, ügykezelés, iratkezelés, irattári műveletek,
szerződés nyilvántartás, határidős feladatok, naptár,
MS Outlook beépülő addin)

E-számla kiállítás
(elektronikus számlák egyedi és csoportos kiállítása,
automatikus email küldés. Az e-számla
időbélyegzésének díja: 9 Ft/számla)

Pénzügyi modul
(szállító számlák, vevő számlák, pénztár
és bank kezelés, számla engedélyezések)

Dokumentumtár, iratminták
(MS Word alapú sablonok kezelése, körlevél
generálás, MS Word beépülő addin)
Ügyfélszolgálat modul
(Ügyfélszolgálati jegyek teljes életciklusa)

20 GB tárhely
(a rendszer titkosítva tárolja az elektronikus
irattárba bekerült valamennyi PDF ill. egyéb
dokumentumot, iratok eredeti ill.másolati
példányait)

GDPR modul
(adatkezelési folyamatok, megőrzési idők,
jogalapok, incidensek kezelése, kockázatelemzés)
Humán erőforrás modul
(alkalmazottak nyilvántartása, szabadság
igények engedélyezése és kezelése)
Gépi kapu kezelés
(cégkapu és hivatali kapu automatikus
kezelése, elekronikus küldemények
integrálása az iratkezelési folyamatokba)
Vonalkód kezelés, szkenner modul
(iratok vonalkódos kezelése, szkennelt
dokumentumok automatikus csatolása)
Online cégközlöny kapcsolat
(negatív cégesemények automatikus
jelzése a szerződött ill. vevő számlával
érintett partnerek vonatkozásában)


További opcionális költségek

20 GB feletti minden további 10 GB tárhely 2 200 Ft/hó (nettó díj)
Bejelentő modul weboldali interfész 6 100 Ft/hó (nettó díj)
Időbélyegző felhasználás 9,5 Ft/időbélyegző (nettó díj)
Elektronikus irattári funkció 115 900 Ft/év (nettó díj)

A szolgáltatási díjak évente egy alkalommal március 01. napjától automatikusan emelkednek a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által az előző évre közzétett inflációs ráta (fogyasztói árindex) százalékos mértékének összegével.

Több ügyvédi iroda együttes használata

A rendszer lehetőséget biztosít arra, hogy egy eFOKI vállalatban több ügyvédi iroda végezze egyidejűleg az adminisztrációját. Ez tipikusan akkor előnyös, amennyiben egy adminisztrációs csapat végzi több iroda adminisztrációját. Ekkor nem szükséges kilépni és belépni az egyes ügyvédi irodákban történő munkavégzéshez, az egyes beviteli-lekérdező képernyőkön egyértelműen jelezhető az érintett iroda. Természetesen a jogosultsági rendszer révén pontosan szabályozható az, hogy az egyes ügyvédi irodákat mely felhasználók és milyen szinten érhetik el.

Több ügyvédi iroda együttes előfizetése esetében a fenti felhasználói díjakból minden egyes további ügyvédi iroda esetében (tehát a 2. iroda és a további irodák előfizetéséből) 50% kedvezményt biztosítunk.

Partnereink mondták

quote

Az ITJUMP csapatával már évek óta dolgozom, de még mindig meg tudnak lepni. Munkájuk során nemcsak naprakész, magas színvonalú és személyre szabott segítséget adnak számunkra, hanem teljes mértékben figyelembe veszik igényeinket, elvárásainkat. Azon túl, hogy a felmerült feladatok elvégzése tekintetében maximális segítséget kapunk a csapattól, olyan eszközökkel és módszerekkel is megismertetnek, melyek alkalmazása nagyban hozzájárul ahhoz, hogy munkánkban mérhető eredményeket érhessünk el. Az ITJUMP csapata mindig előre gondolkodik, így már azokra a kérdéseinkre is tudják a választ, melyek még meg sem születtek bennünk, de már körvonalazódnak. Bátran ajánlom az ITJUMP-ot mindenkinek!

Ádám Éva

BUDA-CASH Brókerház Zrt. "f.a."

Kellemes színek és könnyen kezelhető felület. A lényeges információk világosan, egyszerűen, de a szükséges és fontos adatokat, hivatkozásokat tartalmazva megtalálhatóak. Több éve használva a FOKI rendszert, csak dícsérni tudom a programon kívül az ügyfélszolgálat hozzáértését, megértését és nem utolsó sorban a türelmét.

Kőszeri Ferenc

Proféna Kft.

Felszámolóbiztosként 2012 óta dolgozom, ebben a szerteágazó, nehéz, de azért szépnek is mondható munkakörben. Akik ismerik és gyakorlói is a felszámoló szakmának, tudják, hogy szerteágazó igen sok adminisztrációs munkával jár, fontos a jogkövető magatarás és a határidők figyelése betartása. Nemcsak magam, de munkatársaim nevében is mondhatom, a FOKI nélkül nemigen tudnánk megfelelni a naprakész iratkezelésnek, az eljárások gyors és elvárt színvonalú befejezésének.

Dr. Schneider Magdolna

Pridentum-Pro Kft.

A felszámoló szervezetek számára fejlesztett FOKI rendszer, és annak folyamatos optimalizálása kiváló támogatást nyújt a mindennapi munkánkban. Az ItJump szakmai felkészültsége lehetővé teszi, hogy az informatika világában egyre gyakrabban felmerülő változásokra reagálva, aktív tudásbázisként álljon rendelkezésünkre. Örömmel tapasztaltuk, hogy az ItJump szolgáltatási területe nem maradt meg a szoftveres támogatásnál, hanem azon túlmutatva, a hardveres kiszolgáló területekre is kiterjed, így a napi szintű feladataink ellátásához teljes körűen hozzájárul.

Kincse Ferenc

MTG-Holding Kft.

Jómagam 2010. év elejétől foglalkozom felszámolásokkal, főként a jogi feladatokat látom el. Az ItJump Kft. által szervezett – legtöbbször kiscsoportos – foglalkozások jelentős segítséggel, új elméleti, s még több gyakorlati ismeretanyaggal szolgáltak, melyek jól követték az esetenként gyakori jogszabály-változásokat, s mely ismeretanyagot a munkám ellátása során jól tudtam hasznosítani. Meglátásom szerint a jövőben is jól kamatoztatható lesz mindaz a tudás – mind felszámolói, mind más szakterületen -, amit az ItJump Kft. szakképzett oktatói naprakész ismeretanyagából egy-egy képzés alatt a résztvevők elé tárnak. Köszönöm az eddigi munkájukat.

dr. Csontos Ferenc

A CONT(Ó)-ROLL Kft.

quote

Partnereink

BaranyaCredit Pénzügyi Zrt.
MTG-HOLDING Felszámoló és Vagyonkezelő Kft.
KBAZ Zrt.
Absolut Reorg Zrt.
Befektető-védelmi Alap
Apafi Consulting Zrt.
Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zártkörűen Működő Részvénytársaság
ASYLUM Vagyonkezelő Kft.
ÁZSIÓ Zrt.
Budapesti Sportszolgáltató Központ
Capital Hitelház Zrt.
Fej-Számoló Felszámoló Kft.
Magyar Államkincstár
Mountbleu Felszámoló Kft.
Magyar Edzők Társasága
Magyar Igazságügyi Szakértői Kamara
PreHolding Felszámoló Kft.
REORGANIZÁCIÓS ÉS FIZETÉSKÉPTELENSÉGI SZAKÉRTŐK EGYESÜLETE
Vámház-Audit Felszámoló és Gazdasági Tanácsadó ZRT.
VILLAGRAN CONSULT KFT.
Yplon Vagyonkezelő, Felszámoló és Pénzügyi Tanácsadó Kft.
FFH Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság